tiistaina

Anonyymit puskistahuutelijat HOX!

Olen huomannut jos laitan postauksen joka kertoo vain valokuvauksesta, niin anonyymit tulee huutelemaan kuinka paska kuvaaja olen, miksi minulla edes on kamera, kuvat on ihan paskoja jne. Anonyymeiltä menikin kommenttioikeudet pois nyt joksikin aikaa.

Mutta niin. Tämä paska kuvaaja voitti lauantaina valokuvaus-kilpailun! Mitenkäs nyt suu pannaan? Kilpailu ei ollut äänienkeräys-skaba, niihin itse en edes osallistu. Mutta niin, meikäläisen itsetunto nousi siinä monta pykälää ylöspäin!

Lisäksi olen saanut monen monta kertaa kuulla miten olen lellitty, saan kaiken mitä haluan, minkään eteen ei tarvitse tehdä mitään ja et käy edes töissä ja silti saat kaiken. Tämäkin ilmenee vain valokuvauspostauksissa. Olen pahoillani jos molemmat ukkini tahtovat tukea harrastustani, hankala tämän ikäisenä tienata itse rahaa.

Lisäksi viimeiseen kohtaan viitaten, lähden ensi viikolla kesätöihin tienaamaan yli 200e! Lisäksi huomenna kun ajan nurmikon saan itselleni rahaa. Äiti maksoi minulle juuri 50e siitä kun sain hyvän todistuksen ja olen viimeiset kaksi viikkoa hoitanut täysin ilman kenenkään apua. Soittanut eläinlääkärille, käyttänyt Allua siellä jne. Eli todellakin teen myös töitä näiden eteen, tosin hitusen hankala Tallinnaan asti lähteä leikkaamaan nurmikkoa tai käyttämään koiraa eläinlääkärillä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti