tiistaina

Treeni ohjelma!

Tein tuossa kunnon kaavan mukaan minulle ja Allulle treeni ohjelman. Koko poppoo, Oskua myöten, on mukana tuossa 1km hankikävelyssä, mutta muuten nuo on suunniteltu niin että joka toinen päivä minun ja joka toinen Allun reenipäivä. Tavoite olisi saada Allusta 1-1,5 kg pois kesään mennessä ja minusta 3-4kg. Mutta minun reenikirja näyttää tältä: 


Maanantai: 1 km hangessa + 15 kyykky-ylös, 20 vatsaa, 20 selkää
Tiistai: Liikuntatunnit + 1km hangessa
Keskiviikko: 1km hangessa 
Torstai: 1km hangessa + 10 kyykky-ylös, 15 vatsaa, 15 selkää
Perjantai: 1km hangessa 
Lauantai: väh. 1km hangessa + 15 kyykky-ylös, 25 vatsaa, 25 selkää
Sunnuntai: väh. 1km hangessa

Elikkäs minun hikireeni päivät on maanantai, tiistai, torstai ja lauantai. Tarkotus olisi saada niinä päivinä kunnon hiki pintaan! 


Maanantai: 1 km hangessa
Tiistai: 1 km hangessa + toko
Keskiviikko: 1 km hangessa + agility
Torstai: 1 km hangessa
Perjantai: 1 km hangessa + pulkka tai potkuri
Lauantai: väh. 1 km hangessa
Sunnuntai: väh. 1km hangessa + pulkka tai potkuri

Allu taas liikkuu tiistaina, keskiviikkona, perjantaina ja sunnuntaina. Lista molemmilla elää sen mukaan, minä päivinä minä ratsastan. Mutta tuossa on suunnitelma ja sitä yritetään noudattaa! Esimerkiksi tänään teen sen, että lähden Allun kanssa potkurilla leikkimään.

2 kommenttia:

  1. Ompas kyllä vähäistä toi liikkuminen :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa on lisänä vielä koulumatkat, ratsastukset, siskon kanssa juoksulenkit + koirien kanssa lenkit 2krt/pvä.

      Poista