tiistaina

Viiden haaste

Haasteen ideana on siis kertoa viisi asiaa, joita tarvitset päivittäin, viisi kirjaa, joita suosittelet, viisi materialistista joululahjatoivetta, viisi adjektiivia jotka kuvaavat sinua ja viisi elämänohjetta, jotka antaisit muille. Sen jälkeen haastat viisi bloggaajaa tekemään saman!

Viisi asiaa, joita tarvitset päivittäin

1. Puhelin. Se on aina mukana ja ilman sitä tuntuu, että jotakin on hukassa!

2. Ruoka. Olen harvinaisen kova syömään! Jos joku ottaa ruokani, suutun todella paljon...

3. Hyvä kirja. Silloin kun ei ole muuta tekemistä, niin luen. Todella paljon. 

4. Peili. Siihen katson yllättävän monta kertaa päivässä. 

5. Korut. Ilman koruja en osaa olla. Niistä on tullut jo eräänlainen "pakkomielle", vähintään jokaiseen asuuni kuuluu kaulakoru.




Viisi kirjaa, joita suosittelet

1. Harry Potterit.

2. Luonnonlapsi Calpurnia Tate.

3. Yön talot.

4. Varjojen kaupungit.

5. Liikkuva linna.



Viisi materialistista joululahjatoivetta

1. Puhelin. Nykyinen HTC on kokenut kovia ja tänään siitä lähti jonkinlainen osa irti kun lensi lattialle, puhelin kuumenee  nykyään todella paljon... Olen katsonut Sonyn puhelinta, vannoutunut Sonytisti kun olen!

2. Lahjakortit. Näillä tekee aina jotakin!

3. Rahaa. Tätä ei tarvitse perustella...

4. Seikkailu Muumi - astiasto sarja.

5. Iittala Teema - astiaston turkoosit astiat. 



Viisi adjektiivia jotka kuvaavat sinua

1. Itsepäinen. Näin sanottiin viimeksi mulle maanantaina matikan tunnilla...

2. Herkkä. Olen sisältä todella herkkä!

3. Positiivinen. Mulla on aika positiivinen elämänasenne, yleensä!

4. Äänekäs. Mun seurassa ei oo ikinä hiljasta!

5. Ujo. Uusien ihmisten edessä olen todella ujo... 



Viisi elämänohjetta

1. Älä muuta mitään, mikä on jo hyvää!

2. Älä kiusaa. IKINÄ!

3. En ole hullu, olen taiteilija. 

4. Viisaus on sitä, että on hullu kun olosuhteet sen sallivat.

5. Keep calm and carry on.


Haasteen haluaisin heittää seuraaville blogeille: .... En jaksa, kaikki jotka haluaa saa tämän itelleen kopsata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti