tiistaina

Fuck this shit. I'm going to Narnia


Ois vaan niin helppoo jos ois se oma vaatekaappi jonka takaseinästä pääsee toiseen maailmaan, maailmaan jossa kukaan ei tunne sua ja saat alottaa kaiken ihan alusta! Voisin vaikka joululahjaks toivoo omaa kaappia, jonka takaseinästä pääsen omiin pilvilinnoihin, sieltä jos ei tultais yhtä ryminällä alas kun mun omissa maailmoissa! 

Näitä odotellessa!
Mutta takaisin maanpäälle... Täällä on märkää ja kylmää ja inhottavaa ja on syksy ja äh... Tuntuu et mulla menee henkisesti elämässä nyt tosi hyvin, mutta fyysisesti on koko ajan kylmä, älysin että kävelen vasemmalla jalalla jotenki persiilleen, että mulle tulee koko ajan vasempaan jalkaan tiettyyn kohtaan rakko, vaikka noi kengät on muuten tosi hyvät. Ootan vaan että tulee lunta ja pakkaset ja mun varpaaseen ei enää koske. 

Pittäis olla lukemassa ihan oikeesti ruotsin sanoja, eilenkin ois pitäny lukee kemiaa ja ruotsia, mutta lähdinkin puol kasin maissa tallille laittaa Norpan ja Sakun kuntoon, putsaa kamoja ja laittelee loimia paikoilteen. Takasin olin puol kymmenen maissa ja painuinkin melkein heti nukkumaan. 

Tämän lisäks mulla on joka vuosinen hiuskriisi joka iskee aina kun on kosteemmat kelit syksyllä. Maan vetovoima ei halua pitää mun hiuksia alhaalla, joten käyn aamulla vähintään 20min tappelun niitä vastaan. Isot on kyllä muuten murheet nykyään...

Ja lisää joulusta! Tallinnan ukki soitteli mulle 12 tänään joululahja-hommista. En oo Tallinnan suuntaan ees maininnu sanallakaan että haluaisin uuden puhelimen, ne on blogista fiksusti osannut lukea! Ukki siis soitti, että hää olis kattonu Sony Xperia Go puhelinta. Googlettelin vähän asioita ja se vaikuttaa kivalle, ainoa miinus vaan on että siinä on samankokoinen näyttö kun tossa nykysessä HTC:ssä ja se on vähän liian pieni... Mutta katellaan mitä tapahtuu! 

Tää sää on aivan väärin!
Ja vielä että asia ei loppuis kesken, mulle tuli sähköpostia! Vaihteeksi taas valokuvakilpailun voitto! Tällä kertaa 100kpl seinäkalentereita... En yhtään ajatellu mitä siinä kilpailussa on palkintona, kunhan vaan osallistun. Kun sähköposti tuli, mietin jo mitä hittoa teen noin monella kalenterilla... Käytiin sitten puhumassa meidän luokanvalvojalle joka ilmoitti että jos vaan mulle käy niin voidaan niitä alkaa myymään! Eli kaikki jotka haluaa, niin meillä on nyt 100 kalenteria tulossa myyntiin! Hinta on vielä kysymysmerkki. 

Mutta nyt painun katsomaan salkkareita ja käyttämään koirat lenkillä, adios! PS. Sain Tamronin myytyä! Nyt enää vain tuo 330!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti