lauantaina

Allu äänessä

Meille annettiin nyt oikeus tulla omaan blogiimme kirjottamaan! Oon kuullu kylältä huhuja, että musta ja tosta pienemmästä kaverista kirjotettas blogia, joten kai meki joskus saadaan ääneessä täällä olla! On se kyllä ku seläntakana täällä puhutaan meistä! Nyt kuitenki saatiin oikeus tulla kirjottamaan viime aikaset kuulumiset.

Tultiin torstaina tänne mökille ja illalla tänne tulikin kaksi vierasta tyyppiä. Oon ne joskus tainnu nähä, mutta toi pienempi kaveri ei ollu niitä ennen nähny. Yllätys se tuli heti niiden kansa juttuun. Ollaan saatu olla irti joka päivä! Täällä ei tarvii hihnassa kävellä kuhan uskoo mitä noi ihmiset meille sanoo. Tossa on tollanen pikkunen saari johon menee silta ja mää se vasta on siellä tykännykki lymyillä! Puskissa kun asuu joitain pieniä eläimiä niin mä niitä nuuskuttelen etsien. Emmää niitä kumminkaan kiinni sais, kuhan nyt vaan etin niitä. Eilen toi blogin pääkirjottaja laitto Oskun kumiveneeseen ja ne lähti sillä soutelee. Osku tykkäs tosi paljon olla siinä joten mä päätin mennä niitä järveen vastaan! Hyppäsin sitte kiven päältä siihen veneeseen. Olihan se ihan jännää, mutta enemmän mää tykkään olla tuolla maassa.


Lisäks ekana yönä mä en osannu oikein nukkua täällä. Hirveen vaikee miettiä haluaako nukkua sohvalla, lattialla vai sängyssä niin mä yöllä paikkoja vaihtelin aika tiuhaan tahtiin. Viime yönä rauhotuinki jo vähän. Osku nyt nukkuu missä vaan.

Toi yks nauraa vieressä et tässä mää näytän ihan iteltäni...
Kaiken lisäks on vielä syksyki tulossa, mä haistan sen. Ulkona alkaa jo koivuista tippua lehdet päälle ja kohta toi ihminen alkaa ottamaan meistä syksysiä kuvia, ties mitä se keksii meijän päänmenoks! Mutta nyt mää oon saanu asiani teille kerrottua. Palataan asiaan myöhemmin syksyllä!

Tv. Allu

Osku ei oikei ymmärtäny mitä mää tein trampan alla nii se yritti kaiva ihtesä siitä läpi



Osku näyttää miten kumiveneessä otetaan rennosti!


Mää taas tykkäsin enemmän tälläsestä vakaasta veneestä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti